Vi elsker tilfredse kunder

Flere gange i løbet af året bliver der udarbejdet forskellige undersøgelser om, hvor tilfredse danskerne er med deres pengeinstitut. Det glæder mig altid, når Djurslands Bank får en høj placering. Vi arbejder nemlig meget bevidst på at sætte kunden i centrum.

Næstbedste image i Midtjylland

Medio oktober skrev FinansWatch, at Djurslands Bank ifølge undersøgelsen FinansImage, har det næstbedste image blandt pengeinstitutterne i region Midtjylland.

Placeringen vækker begejstring i banken og understreger, at Djurslands Bank ikke kun er kendt på Djursland, men at de seneste års flotte resultater giver genlyd i hele Østjylland - og endda i hele region Midtjylland.

Tilfredse kunder – en vigtig del af vores identitet

Ikke nok med det, så har vi igen i år deltaget i Finanssektorens årlige kundeundersøgelse. Rigtig mange kunder har taget sig tid til at deltage og give deres mening til kende. Det er vi taknemmelige for.

Undersøgelsen viser, at tilfredsheden og loyaliteten fortsat ligger på et meget højt niveau. Tæt på 9 ud af 10 kunder scorer banken i den bedste kategori på kundetilfredshedsindekset.

De meget flotte placeringer er vigtige for bankens fremadrettede udvikling. For mig er det vigtigt at pointerere, at rådgivningskonceptet ”Aktiv Kunderådgivning” er en afgørende faktor for, at banken har opnået topplaceringerne.